O mně

Marketing je něco na způsob okna, kterým můžete nahlédnout do duše firmy.“

Mám ráda lidi, zajímají mě příběhy a odpovědi na otázku “PROČ”.

Proč se rozhodujeme tak, jak se rozhodujeme, co nás v té chvíli k tomu vedlo.

Měla jsem štěstí, že mi do vínku byla dána schopnost empatie, vhledu a představivosti. Zároveň mi byla vždy blízká matematika, schopnost analytiky problému a umím vytvářet systém. Navíc si ráda povídám s lidmi.

Baví mě propojovat na první pohled věci neslučitelné a věřím v rovnováhu, kterou vytrvale hledám a je pro mě důležitá ať už v osobním životě nebo v práci.

Nevěřím v univerzální řešení. Proto dávám velký důraz na poznání vaší situace. S tím souvisí, že mám vždy plno otázek, které se mohou zdát, že s tématem nesouvisí. Ale pro mě, vše souvisí se vším. A to je to, co mě na mé konzultační práci baví nejvíce. Dobře poznat vaši situaci, zorientovat se v možnostech, hrozbách, silných a slabých stránkách a najít možné cesty k cíli, který si přejete dosáhnout.

To vše mi pomáhá vidět cestu (či posun z místa) tím směrem, který často mí klienti z nějakého důvodu nevidí. Vidím to, co je jiným na první pohled skryté.

Ono je totiž vždy jednodušší se zorientovat v situaci někoho jiného než sebe sama :-).

Jak vnímám marketing? Co pro mě znamená?

Pro mne to není jen znalost trhu, produktu, identifikace vašeho spotřebitele, dobré zacílení a mechanismus nastavení kampaně či kreativní reklama jako taková.  Pro mě je to vše, jakým způsobem se chováte, jaké hodnoty uznáváte, jakým způsobem dáváte světu najevo, že existujete. Prostupuje celou vaší firmou od recepční až po ředitele. Věřím v sílu autentického marketingu, který vychází z porozumění vás a vašich hodnot.

Profesní zkušenosti

Promovala jsem na fakultě podnikatelské v Brně (VUT), obor marketing a management. Od té doby mě marketing a obchod stále provází a to je už více než 25 let.

Prošla jsem si rolí zaměstnance v obchodním / marketingovém oddělení, 10 let jsem byla součástí rodinné firmy, kterou jsme vybudovali od nuly až po regionální společnost s osmnácti zaměstnanci. Mám za sebou zkušenost při nastartování marketingových aktivit pro nově začínající společnost ve strojírenství, byla jsem platným členem většího marketingového týmu v korporátním prostředí v telekomunikacích.

Mám ráda výzvy, nemám ráda stereotyp. Podělím se o to, co umím a současně se s pokorou a zájmem obohatím o nové poznatky a specifika z vašich oborů. To je má filosofie, že vše souvisí se vším :-).